Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
1. Повернення товарів належної якості. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Законом України «Про захист прав споживачів» передбачено право покупця обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин. Повернення чи обмін можливе за умови, що товар не використовувався, збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ (товарний чек), виданий продавцем. Вартість доставки в обидві сторони оплачує покупець. 2. Якщо при покупці виявлено брак, який не був виявлений продавцем до відправки, такий товар можна повернути/обміняти за домовленістю після надання фото. Вартість доставки у цьому випадку оплачує продавець. Претензії щодо браку приймаються протягом доби після отримання посилки. Цілісність упаковки перевіряйте при отриманні, претензії щодо пошкоджень з вини перевізника не приймаються.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.